Speuz / Karsau – Laufenburg / Zeiningen

Sooodeli, mir si i die 3ti Etappe gstartet…jetzt wämmer euch mol verzelle, was mr do so alles erläbt hei, zuelose…vill Spass! 😉

Am Donnschtig simmer erneut gstartet und damol isch klar gsi, damol goht das ganze echli länger…damol gseht mr die gliiche Gsichter Tag für Tag…geile Scheiss!!! ❤

Es isch los gange in Speuz…das isch Erlinsbach, numme anderscht…dört hei mr inere Beiz gspielt, die sind seeehr froh gsi, dass mr verbi cho si…äntlich isch die Decki wieder emol abgstaubt worde!!! Denn simmer idas Zält im Dorfchärn…dört het e Gugge vor eus gspielt, wo uf jedem Register dopplet so vill Lüt gha het wie mir…sou Wand! Denn hets gheisse, sooo jetzt stönd ihr nach dene ufe und huupet ein…vill Spass!!! Chum eis Lied isch gspielt, isch sofort klar gsi, dStimmig und dEmotione si ufem Höhepunkt…not! 🙂 Egal, ab i Car und ab uf Karsau, dört kenne mr eus us 😉 Erwartet worde simmer vo zwoi hübsche Dame..de einte hei zwar dFüess chli weh gmacht, aber wo mir gspielt hei, hets doch no glängt euse Schlag chli scharf zmache 😀 Denn simmer no chli bliebe …

Neue Tag, neus Glück: Geschter simmer denn zLaufeburg iiglade gsi zum ein go huupe…Gstartet simmer im Dütsche uf dere krasse Bühni…auf den Brettern, die die Welt bedeuten 😉 aber hey, mir hei die Bühni zum place to be gmacht…gueti Sach gsi, mit villne bekannte Gsichter vorne dra…Danke an alli, wo eus chömme cho lose und eus aführe, isch immer toll villi liebi Lüt zgseh!!! ❤

Nachere churze Pause isches denn zum istoh am Märtplatz gange…denn spielet emol wieder nachere riiiiese Gugge…vill Spass!!! 😉 Kei Thema, wenn jede alles git und ineloht wiene Chue, denn lauft de Chaare!! Isch e guete Uftritt worde, voreme tolle Publikum, danke Laufenburg…das isch toll gsi!!!!!!

Jääää, denn simmer uf Zeinige gfahre…das Fäscht isch das Johr underem Motto „Welcome to Claustrophobia„ (jä, das schribt mr so 😉     )gloffe…Platz zum bewege und Ruumfreiheit asomene Fäscht wird aber würkli au überschätzt!!! 😉 Wie irgendwelchi Fuessballer oder suscht Stars, hämmer denn durd Katakombe vo de Halle hinde ufe ufd Bühni dörfe…durd Halle wersch bim beschte Wille nit cho…usser villicht mit Staitschdaiving (jäjä, das schribt mr so!! 😉   ) Denn het de Schlag vorne ade Bühni scho agloh und mir si wie so Strolche hinderem Vorhang gstande und hei eus churz überleit, wie luschtig das jetzt wer, wenn eifach kein ufd Bühni chämt und die eifach rapse und rapse….mir si denn ide Bar…vill Spass!!! 😉 Aber neeeeei, das mache mr doch nit…simmer füre tänzlet und scho de Konfettiräge het e Jubel vom Publikum gärntet…gute Voraussetzungen! 🙂 Au do hämmer e gueti Leischtig chöne abrüefe…au do hämmer es tolls Publikum gha, was nach em eint oder andere Lied für Hüehnerhuut bi de Spielende gsorgt het…danke Zeinige, das het aber würkli Spass gmacht!!!! 🙂

Denn het mr nochli ein chönne go neh, es paar hei die letschte Bierschnäggechlääber verteilt………………………….die letschte wo si debi gha hei, a dem Obe!!!! 😉   😉   😉  (glaubet nit an Geischter…!!!)

Ahhhh, das si scho zwoi Öbe gsi…huiiiiiiii!!!! Hüt gohts nachem Gönnerapero nach Rhyfälde ad Städtlifasnacht…Wer schön, wemmer au do wieder es paar würde aträffe! So und jetzt ab is Kostüm und ad Fasnacht…vill Spass!!! 😉

Euchi Bierschnägge :*

Affeparty Magden / Narreträffe Öflingen

Nacheme Obe „Ruhepause„ isch am Samschtig dAffeparty in Magde ufem Programm gstande…mir Schnägge si aber vorem Schminke scho chli früehner uf Magde gondlet, will mir zumene tolle Apero iglade gsi sind!!!Danke Raffi und Celle…es isch mega toll gsi, hämmer dörfe verbi cho! 🙂

Nacheme luschtige Schminke, wos irgendwie wieder allne zwohl gsi isch 😀 hei mr denn en churze Wäg gha ind Halle übere. Dört het mr allerhand Lüt atroffe wommer chli het chönne schnööre und will mr erscht am 12i gspielt hei, hets au guet glängt zum ade Bar ein neh….sone grüene Dschungeldrink oder echli en Martini…komisch die heisi irgendwie nur as doppletti verchauft oder? 😉 ….morgen wieder aua im Kopf!!! 🙂

Apropos „morgen„….am Sunntig isch sNarreträffe in Öflige agstande. Wommer am Morge sHuus verloh het ischs no chli e Näbelsuppe gsi, aber scho vor em Schminklokal isch denn dSunne cho und mr hei dörfe miteme sunnige Tag rächne. 🙂 Wo alli gschminkt gsi sind, isch de Car au scho parat gstande und es het chönne losgo. Euse Schofföööör (jä, das schribt mr so)…het eus amene hervorragende Plätzli chönne uslade…Grad vorere Bar ufere Wiese, wo scho villi bekannti Gsichter gstande si, wo mr gmüetlich het eine chönne neh…en Eierlikör, es Bier, es Fröschli, es Sandwich…irgenwie het das Aua im Kopf jo wieder eweg müesse 😉 Mir hei mit eusne knallige Schminkfarbe so richtig glüchtet idr Sunne!!! Denn isches nach dere Pause zum Startplatz gange, was grad no chli e Fuessmarsch gsi isch…zum Glück hei die Dütsche überall mobili Bars, wo immer wieder chli chasch go zwüscheverpflääge 😉 …denn hämmer chli tschillt (jäjä, das schribt mr so) a eusem 51ste Startplatz, gwartet bis alli dört gsi sind (isch chli länger gange 😉 …) und denn gwartet bis mr het chönne laufe und denn gwartet bis dUmzugsstrecki au würkli agfange het.Es het denn e Huffe Lüt am Strosserand gha und sWätter isch ideal gsi, nit zwarm nit zchalt…es isch e laaaange Umzug gsi und nach einere Kurve het mr au gar nüm rächt gwüsst, öb das no zum Umzug ghört oder öb mr scho fertig sind…mir hei denn beschlosse, dass es für eus fertig isch und mr no ein gönd go neh, bevor mr am 6i ufe Car müend… Es isch en tolle, sunnige Tag gsi und mir hei luschtigi Stunde mitenand chönne verbringe!!! En bsundere Dank goht an Henry, euse persönliche Täfelibueb, wo eus sit einiger Zit treu voruslauft und stolz sis eigene „Bierschnägge mit Henry„-Täfeli treit.

Scho hämmer die erschte zwei Etappe hinter eus brocht und warte jetzt uf die dritti…uf die langi…uf die richtigi!!! 🙂 Mir freue eus uf nomeh luschtigi Momänt, tolli Fäschter und bekannti Gsichter 🙂

 

Euchi Bierschnägge :*

2. Faisse:- Warmbach/ Zuzgen

Nachere Wuche Regenerationspause isches geschter wieder so wiit gsi. Ab ins Kostüm, Schminki is Gsicht und ab geht die Luzi! 🙂

Mitem Car isches Richtig Warmbach gange…aber erscht mol id Richtig, denn hämmer nämmli jedi Richtig wo uf Warmbach füehrt eimol usprobiert…wommer denn acho si,isch au klar worde werum…e riiiiese Baustell…mir hei gar nit gwüsst, dassd Gotthardröhre in Warmbach usechunnt 😉

Mir hei de Wäg zum Chäller denn aber glich gfunde und händ denn aber leider in sälbigem nit chönne spiele…will mir si da Johr eifach zvill, mir hätte kei Platz gha 😉 nei Spässli natürli, es hei scho es paar anderi gspielt…kei Thema, denn spiele mr halt im Zält näbedra. Das isch tiptop gange, im Agi sini Showiilage sind au no vomene nätte Herr mit Megaphon kommentiert worde, sozsäge wie vom Benni Turnherr vo de Fasnacht 🙂 En andere nätte Herr het öppis ztrinke verbiibrocht…aso guet, er het es Bächerli verbiibrocht, mit Flüssigem din …In  Warmbach   isch das immer eher e Muetproob das Shöttli…will mr nie weiss öbbs chasch süfferle oder de Bode putze oder sKostüm fläckefrei mache…da mol isch es eigentli ganz ok gsi 🙂

Nachem Huupe hei mr no schnäll e Abstächer id Bar gmacht, dört het no e nätte Herr gschaffet…de het eus 8 Shöttli parat gmacht…denn hetter gseit das choschti 12 Euro…alles klar….denn hetter gseit, nei doch nit 12 das sig zwenig…es choschti 9 Euro….okeeee!          Verschaufstaläääääänt erkenne mer, wemmers gsend!!    🙂   Hämmerem, grosszügig wiemer si, 10 Euro geh!!!..

Denn simmer witter uf Zuzge…DIE METROPOLE des Fricktals…(jo sorry, biz Heimatpatriotismus des Schreiberlings muess dinneligge 😉  …)

Inelaufe, anestoh, abdrucke…und denn LAUFT DE TÖFF!!!! ….  wenns eus nit gäbt, das wer e Tragödie, wer würd denn de ganz Martini und Jägermeischter trinke und wer würd gege Morge piindlich tanze ide Halle??? Und wer würd so schön orientalisch klingle bim Fudigwaggle???…aahhh ebbe hä!!!

Aso mir hei bim Uftakt zur zweite Fasnachtsetappe geschter scho richtig vill Spass gha und guet gfiiret!!! Danke Chluuri für e wieder emol gluungnige 2. Faisse!!!

Hüt hämmer e chliini Ruhepause (offiziell; nit verschrecke, wenn dr die einte oder andere Schnägge uf de Gass gsend…die dörfe das! 😉 …) Am Samschtig gämmer denn mol dLokalmatadooore (jä, das schribt mr so) adr Affeparty in Magde…mir freue eus uf villi bekannti Gsichter! Am  Sunntig denn gohts ans Narreträffe in Öflingen…mir wärde euch brichte, was mr dört wieder alles verruckts erläbe!!!

Euchi Bierschnägge

Schraddeparty / Nordschwaben – Kaisten

Nacheme glungene Uftakt am erschte Faisse, isches am Frittig direkt wittergange. Es het wieder sDütsche grüeft. Bim Beträtte vo de Location in Nordschwoobe het mr scho fascht chli klaustrophobischi Zueständ becho…bummsvoll die Halle oder de Schopf…oder was au immer das isch…kulturells Center…kulturell….jä nei, isch klar! 😉 …zu eusere Kultur adem Fäscht ghörts, dass mr Pissbottle um Pissbottle leere und chli mit Jägermeischter experimentiere…sovill Kultur muess si! 🙂 Bim Spiele isch das immer sone Sach dört…es git jetzt Sache wo irgendwie agnähmer und unkomplizierter si…zum Bispiil mit ere Rolle Stacheldroht kuschle…aso in punkto Beneh, wenn e Gugge spielt würde mr eus ehrlich gseit es bizli meh Kontänoooos (ja, das schribt mr so) erhoffe!…Guggemitglieder arämple, as Instrumänt länge und dure Gugge während em spiele durelaufe chunnt halt eifach nie in Mode und stosst immer nur uf mittelmässig vill Begeischterig eusersitts. Nichtsdestotrotz isch dr Uftritt eigentlich cool gsi und het glaub gfägt… De Agi isch glaub sooo begeischteret gsi, dasser grad chli usem Konzäpt cho isch, wobi ich glaub, er het eus eifach öppis welle ztrinke spendiere…Chef, säg doch das snächscht mol eifach, no spiele mr das Lied auno fertig! 😉 Nachem Uftritt hei denn verschiednigi Lüt dr Obe unterschiedlich gstaltet: chli trinke, chli lache, chli enand dSchminki versueche vom Gsicht schläcke (bääähhhh 😉 …) Denn hämmer natürlich au no andere Guggene zuegluegt, wobi eus vorallem eis Exemplar is Aug gstoche isch…ei Posunischt isch zwar mit sine Lüt iegloffe , het aber glaub de ganz Uftritt kei Plan gha, was für es Lied er grad spielt oder wer die luschtig gschminkte Lüt rund um ihn umme überhaupt si!…ufere Skala vo 1-10 eidüttig es Zwölfi!!! 🙂 E glatte Obe mit ville luschtige Gstalte und au skurile Begegnige isch zänd gange und alli si uf ihri Chöschte cho…

Geschter isch denn dr Uftritt am Hurliball in Kaiste ufem Programm gstande. Eus isch im Car akündet worde, dasses denn ufem Heiwäg Chlöpfer git…nei, nit die chliiine Schnäpsli, Wüüüüürscht!!! Jede het das chli anderscht verstande und sich chli e anderi Vorstellig vo de Heimreis gmacht…aber das chunnt jo erscht spöter… in Kaiste simmer als erschti Gugge dra gsi und es het doch scho ordentli Lüt gha, wo eus zuegloost hei…und mr muess säge: geschter isch es aber gloffe!…irgendwie hets alli packt und am Gsicht vom Agi isch abzläse gsi…ganz so schlächt chas it töne 🙂 SPublikum isch würkli toll gsi und es het riesig Spass gmacht zspiele!!! Nachem Uftritt hämmer wieder chli Kultur und Tradition gmacht…Shöttlibrätter, Shöttlibaaar!!!! 🙂 au do isches gloffe 🙂 Zit isch schnäller umme als mr het chönne dänke und denn isch dHeifahrt agstande…die isch das mol chli spezieller abgloffe…chum abgfahre, hei mr au scho wieder aghalte …ich glaub mir si die einzig Gugge wo unterwägs ahaltet zum Würscht verteile…hejo, sone Snack zwüschedure! Denn sind no Lüt vo eus iiirgendneume usgstiege…spöter isch denn klar worde, sie hei no en Uftritt mit de Schwyzergoofe gha….schubidubidubi, mir gwaggle mitem Fudi… 🙂

Heieiei, was füres Wucheänd!!! Scho ischs erschte Fasnachtsweekend verbi und mir hei scho sooo vill erläbt! Jetzt wärde Händ gschoonet, Lippe pflägt und Chräft tankt für die zwoiti Etappe…bis gli…euchi Bierschnägge :*

1.Faisse

Es isch wieder soooooo wiiit! 🙂

Geschter isches äntlich richtig und offiziell losgange! Wer dBierschnägge kennt weiss, am 1.Faisse gohts uf Karsau is Sprützehüüsli! Uf de Bänk, hinter de Bänk, zwüsche Bei vo fremde Lüt…überall wird gspielt…aber solang die fremde Lüt öppis ztrinke zahle, isch da scho guet 😉 Isch guet gloffe würde mr mol säge…au die Aquarium nohär…läuft bei uns!!! 🙂

Wommer alli Aquarium trunke und alli Frösch gässe hei, simmer uf Obermumpf gfahre…das wer eigentlich ganz e guets Fäscht, wenns nit immer so vill Lüt hätt! Das Gedrucke und Gedränge…denn findsch dini Lüt nümm…dasch aso schono e Tschällensch (jä, das schribt mr so :)…) Aber wenigschtens hämmer denn suuuuper gspielt…vorallem sHeaven ischis würkli gloffe…das isch eigenlich scho fascht e legendäri Version gsi….NOOOOT!!! 😀

E Grossteil isch denn witter uf Hellike (au die, wos eigentlich anderscht plant hei….do wer jetzt das Äffli guet,wo dAuge zuehebt)

Denn hämmer de Taxischofföööse (jä, das schribt mr so) …zeigt, dass mir chönne zaubere…die het guet gluegt, wo zHellike 3 meh usgstiege si weder zObermumpf i! 🙂

Denn het de Peter Wackel zHellikä chli „aber scheiss drauf„ gmacht…und ich glaub paar vo eusne hei das au gmacht!! 🙂 Anderi hei denn hei müesse und hei gfühlt jeeeedem idere Halle vorghület wie unfair das isch ….jömmertroooscht (jä, das schribt mr so)

Jo, das ischer gsi, dr Uftakt…mir si igloffe und parat für hüt und morn… 🙂

Bester Auftritt der Saison ;)

Geschter isches sowit gsi…sit langem hei alli scho uf das Datum hiigfieberet unds scho fascht nümm chönne erwarte…aber ich griff in de Gschicht scho chli vor, villicht mussi am Afang afange… 🙂

In de letschte Wuche het eus en Doodle vo eusem Spielfüehrer erreicht…mir si agfrogt gsi zum amene Geburtstag go spiele…mer sell sich bitte iiträge…gesagt, getan…es relativ üübersichtlichs Grüppli isch am Schluss i dem Doodle grüen gsi….aber hey, kei Problem, do gömmer!!!

Guet…geschter…am 11i bim Schiffacher stönd zwoi ellei dört, luege chli blöd us de Wösch und froge sich, wo die andere denn so bliebe…es wärde scho Plän gschmiedet, dass mr jo zzwoite chönnt Amazing Grace spiele (als würde sie das chönne 🙂 ) …wo denn de dritt Bierschnägg iitrifft isch dErliechterig gross, die erschte zwoi hei nämmli s viertel ab vorem 11i überläse 😉

Denn sind sie denn aber cho…juuuuuu, Autowiis, gfüllt bis ufe letschti Platz…es Wunder dass nit no es paar mitem Car cho si….Sparwitz, mir sind am Schluss 12 Persone gsi, wo sich ufgmacht hei für „die grosse Aufgabe„! 🙂

Es het e herrlichi Blueschtfahrt gfolgt über Wald und Wiese, Stock und Stei…eimol uf Frankriich iine, denn wieder us Frankriich usä 🙂 mir sind gfühlt in jedi Stross abboge, wo links eweg gange isch, numme zum luege, wie guet mr dört mit 5 Autos cha cheere…ich säg numme: „Lönd sie dr Motor lo laufe??!!!!„ 🙂 …aber denn simmer acho…bim Idefix!!! Speuz isch jo dazumals kei Lamafarm gsi…aber damoll isches tatsächlich eini gsi!!! Lamas, Geisse, Hüehner, Strausse, Gallowayrinder…mr muess allerdings säge, dasses eus dLamas am meischte ado hei…aber so richtig noch het sich niemer nöcgh anegetraut…komisch 😉 …Feiglings! 🙂

Mir si jo aber nit wägem Streichelzoo dört gsi, darum sind denn au dInstrumänt gfasst worde und ine isches gange…denn hämmer 4 Stückli gspielt oder 5…ich weisses nümm, ich bin so hiigrisse gsi vo dr überragende Qualität vo eusere Interpretation / Improvisation…do hani nümm chönne mitzelle 😉 …chumm isch eis Stückli fertig gsi hesch müesse ummeluege und chönne säge: Die Halle tobt………………..not! 😀 nei, ganz im Ärnscht, es isch es sehr es dankbars, liebs und wohlwollends Publikum gsi, das het eus sehr gfreut! …..usser de Herr mitem Schal an Tisch 1 ….pffffff 😉

Nachem Uftritt hets denn no es Bierli oder es Wyyli geh und denn isches wieder zrugg gange, damol ohni dr Umwäg nach Frankriich 😉

Spass bi sitte: …jo mir si scho meh gsi und jo mir hei scho besser gspielt, aber so schlächt isches tatsächlich würklich nit gsi für das illuschtre Grüppli….und eis isches ganz sicher gsi: e sau luschtigi Sach !!! 🙂

I dem Sinn: wänd au Sie, dass mit Ihres Lama chömme amene Sunntig cho bespasse…mälde sie sich doch bi eus! 😉

 

Fasnachtszischtig

Nacheme feuchtfröhliche Fasnachtsmentig simmer am Zischtig früsch tumbleret in letschte Fasnachtstag gstartet…scho wenn sletscht mol is Sprützrümli chunnsch isches irgendwie komisch…will die letschte Täg isches chli gsi wie bi „und täglich grüsst das Murmeltier„, mr het gwüsst morn wird au wieder gschminkt und übermorn und überübermorn und…jo ebbe… 🙂 ..während em Schminke sind immer wieder die neuschte Wätterradar überprüeft worde und Theorieä erstellt, wenns jetzt rägnet und wenn nit und wenn mir starte und öbbs denn chönnt länge troche is Ziel zcho. Im Schiff zMöhli acho hets zerscht mol e Stärkig geh…zur Vorspies e Gmüessuppe…ich glaub einigi hei grad de Schisser übercho, will das mit Abstand sGsündischte gsi isch, wo sit laaaangem euser aller Magä erreicht het 😉 Vo dusse si keini guete Nachrichte cho…„es tuet scho wieder wie geschter zobe„, hei dRaucher brichtet…grusige Räge und Sturmböe hei sich Platz gmacht…jä bravo! Will mir chli witter hinde gloffe si, sind mr au chli spöter iigstande…es het no chli tröpfelet und wichtigi Entscheidige si agstande:…Pellerine a? Pellerine nit a ? Fleecepullover a? Fleecepullover nit a ? Mir hei denn mol afo laufe und es het tatsächlich ufghört rägele…und mir si troche bis ins Ziel cho! …und do red ich jetzt nur vo üsserlich troche, will inne abe isch guet gwässeret worde 🙂 Mir hei wieder es paar Ängeli debi gha, wo eus während em Umzug mit villne leckere Sache verpflägt händ…und will de Umzug irgendwie amme chli is stocke cho isch, hesch halt nit nur eis Schnäpsli chönne neh sondern grad drei! 🙂 haha, das wird denn rächt schnäll rächt glatt 😀 …eus isch de Schalk scho guet im Nacke ghockt, wommer dVerarschig füre Agi plant hei…de Plan isch gsi vor de Brugg vom Ryburg uf Möhli is Publikum zverschwinde…geplant, getan…zmitts im Dschungel isch sKommando cho zum verschwinde…und alli Blöser hei sich irgendneume versteckt…sTiming hätt nit chönne besser si, will das Lied wer no wittergange und de Agi het sich grad nit so uf eus gachtet…woner sich umtreit zum eus wieder iizälle, isch eifach nur no de Schlag dört gstande…alli Blöser weg! 🙂 …mir sind denn wieder hindeführe cho mitem Narcotic…de Streich het nit nur eus Spass gmacht, sogar sPublikum het gjohlet 🙂 …und de Agi het wahrschiindli ghofft, dass de Guggus für de Räscht vom Umzug verbi isch 😉 …mir si tatsächlich ohni wittere Zwüschefäll is Ziel cho…immene rächt luschtige Zuestand 🙂 es het denn bi de Kanzlei nochli chönne gfiiret und gmüetlich zämegsi wärde, bevors zum Ässe gange isch…dinne isches mollig warm gsi während dusse grad schnäll dStimmig kippt isch…starki Sturmböe und Niderschläg hei Möhlin packt und spötischtens wo dFüürwehr usgruckt isch, het mr gwüsst, das isch nümm ganz ungföhrlich…es het es Zält glüpft gha, aber zum Glück isch niemerem öppis passiert!

Swätter het sich denn wieder beruhigt und mir hei chönne id Zunftstuube go spiele…cools Publikum!!!!…alli si uf de Bänk gstande!…und bi eus zwoi ehemaligi Bierschnägge uf de Bühni, wo 2 altbekannti Lieder mitgspielt hei, als gäbts kei morn! 🙂 Nach dem Uftritt isch es churzes Päuseli agseit gsi und denn were no witteri Uftritt ufem Plan gstande…aber nei…sUnwätter isch zrugg cho! Mr het sich scho gar nümm getraut ines Zält inezgoh, also simmer dusse im Schärme gstande, was gar it so eifach isch wenns querewäg rägnet :/

Mr si denn doch no chli ins MGV Zält und hei dänkt mir nutze eusi Zit chli sinnvoll und mache chli Wärbig für euses neue zwoite Standbei…eusi Tanzkürs! 🙂 Zerscht isch „extravagantes Tanzen für Anfänger„ mitem Instructor Nicci ufem Programm gstande…mir hei dHänd und Ärm verworfe und eus fantastisch bewegt!!! Gwüssi hei zwar gseit es gsech us, als würde mr euse Name tanze…aber das isch nur vo settnige cho, wos Konzäpt noni richtig verstande hei…das MUESS so usgseh!!! 🙂 des Spasses noch nicht genug, hei mr denn au no grad Modul 2 beworbe…„Muskelkater im Arsch, leicht gemacht„ mit den Instructors Mättu und Celle…simmer hindere und führe und hindere und führe und hindere und führe…e sau Spass!!! 🙂 das hätt no stundelang so chönne witter go, aber…die Pflicht het grüeft…nacheme Uftritt im MGV, simmer no zu de Chummerbuebe, wommer grad näbem einzige neue Open-air Zält vo Möhli gspielt hei 😉 …nachem Uftritt hets denn no es paar „Rosamunde Pilcher-Momänt geh„ – Häääärzergriffend (es paar wüsse, was i mein) 😉

Und denn isches nochli witter gange:

 

Wer trabt da durch Möhlin bei Wetter und Wind

es sind die Bierschnägge mit es paar Bier im Grind

wenn alle schon lange feiern und lachen

tun die Bierschnäggen nämlich noch ein paar Auftritte machen

Dorf uf, Dorf ab…

der Mättu hält seine Truppe auf Trab!

Der letzte Auftritt dann bei der Sonderbar

die Stimmung da, wie immer wunderbar!!!! 🙂

Alle sind beansprucht und wir merken, wie unser Motto immer ischt gsi…

nach dieser Fasnacht brauchen wir kein Wochenende, sondern eine Delphintherapie 🙂 🙂 🙂

 

Dr letscht Uftritt vom Johr…immer en spezielle Momänt! Nach monatelangem Probe, nach tagelangem Zämesi, fiire und lache, sell das plötzlich alles es Ändi ha…es mische sich Erliechterig, Müedigkeit, Wehmuet und Truurigkeit, dass das alles jetzt es Ändi nimmt…

Es isch es tolls Johr gsi…es ganz es tolls…Zit isch sooooo schnäll verbi gange, mir chönnes chuum glaube!!! …das lit sicher dra, dass eusi Stimmig a dere Fasnacht eifach sensationell guet gsi isch! ❤

Mir danke allne wo eus in irgend ere Form unterstützt hei…allne, wo eus chömme cho lose, cho afüüüre…allne, wo mit eus fiire, mit eus lache und die 5ti Johreszit zu dem mache, was mir so liebe! Danke, danke, danke!!!!

Wer noni gnueg het, de isch bi eus härzlich willkomme am Cherusball nechscht Samschtig zMagde im Gmeisaal 🙂

Somit verabschiede mir eus mit eusem Tagebuech für das Joor…schön das sovill amme mitläse und eusi Erläbnis teile…es isch eus e Freud gsi! 🙂

Bis nechscht Joor ❤